Αναγνώστες

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Amy΄s  nail polish collection!



Καλησπέρα κορίτσια πως είστε?
Μπήκε για τα καλά το καλοκαίρι
και φαντάζομαι πως όλες λίγο πολύ
θα έχετε κάνει κάποιες εξορμήσεις
στην παραλία!
Σίγουρα όλες έχουμε ένα θεματάκι
με το τι χρώμα θα βάψουμε τα νύχια
μας είτε είναι των χεριών είτε των ποδιών!
Εμένα μου αρέσει να αλλάζω συχνά χρώμα
και μιας και προτιμώ τα πιο οικονομικά
βερνίκια έκανα μια αρκετά μεγάλη
συλλογή από βερνίκια Amy΄s!
Αποτελείται από ανοιχτά αλλά
και πιο σκούρα χρώματα και πιστεύω
πως είναι μια καλή και φθηνή λύση
ώστε να έχουμε όμορφα χρώματα
στα άκρα μας χωρίς να ξοδέψουμε πολλά!


Αυτά είναι τα χρώματα που έχω στη συλλογή μου!
Πάμε να τα δούμε ?


Τα χρώματα είναι τα εξής :
Νο 19 - 37 - 11 - 20 και ένα nail hardener!


No 53 - 68 - 46 - 35 - 43 - 23 - 80 


No 72 - 52 - 25 - 20 - 34 - 27 - 63

Αυτά είναι τα βερνίκια που έχω!
Σας αρέσουν σαν χρώματα?
Η απόδοση τους είναι αρκετά καλή
Το ιδανικό είναι να περάσετε δυο χέρια 
και με ένα καλό top coat διαρκούν το
πολύ 4 ημέρες!
Αυτά από εμένα!Μέχρι το επόμενο post
φιλάκια πολλά!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου