Αναγνώστες

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Beauty haul!


Καλησπέρα κορίτσια τι κάνετε?

Τον τελευταίο καιρό αγόρασα κάποια
προϊόντα ομορφιάς αλλά δεν πρόλαβα να σας 
τα δείξω!Τώρα λοιπόν που βρήκα χρόνο τα
μάζεψα όλα και σας τα παρουσιάζω! 


Το πρώτο προϊόν που αγόρασα είναι ένα self tan
από την εταιρία coppertone. Θα το χρησιμοποιώ
κυρίως στα πόδια, μιας και είμαι αρκετά άσπρη
και θέλω να έχω ένα πιο σκούρο χρωματάκι!



Τα επόμενα προϊόντα είναι αυτά τα αντηλιακά τα
οποία τα βρήκα σε προσφορά 1+1 δώρο στα 
Hondos center και δεν μπόρεσα να αντισταθώ μιας
και τα χρειαζόμουν κιόλας!



Επίσης σε μια βόλτα μου στο σούπερ μάρκετ του
Μασούτη, βρήκα σε προσφορά (με 50% έκπτωση)
αυτές τις αποτριχωτικές ταινίες, ένα πακέτο για
όλο το σώμα και ένα για το μπικίνι.
Δεν χρησιμοποιώ κερί αλλά μιας και τα βρήκα αρκετά 
φθηνά είπα να τα δοκιμάσω!




Τέλος αγόρασα όλα αυτά τα προϊόντα, πάλι από το
Μασουτη μιας και τα βρήκα και αυτά σε πολύ καλή 
τιμή λόγω προσφοράς!


Οι κρέμες χεριών από την Garnier και την Dove
με 50% έκπτωση και κοστίσαν γύρω στο 1.50-2€
η καθεμιά!


Κρέμα προσώπου από την Garnier μόνο με 3.50 €! 



Τέλος αυτά τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ. Είναι από
τα αγαπημένα μου και η τιμή τους ήταν δελεαστική
και έτσι δεν μπόρεσα να αντισταθώ!
Τα pom pon είχανε 1.20€ και τα bioten 2.30€ (πακέτο
1+1 δώρο).

Αυτές ήταν οι πιο πρόσφατες αγορές που έκανα σε
προϊόντα περιποίησης!
Ελπίζω να σας άρεσε το haul μου! Εσείς έχετε κάποιο
από αυτά τα προϊόντα?

Ως το επόμενο post μου 
Φιλάκια :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου