Αναγνώστες

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Nails...


Καλησπέρα κορίτσια πως είστε?
Όπως καταλαβαίνεται και σήμερα θα σας
δείξω κάποια σχέδια που έχω κάνει στα 
νύχια μου τις τελευταίες μέρες...

Πάμε να τα δούμε?





























Ήταν η πρώτη φορά που δοκίμασα caviar nails 
και βγήκαν σχετικά καλά για πρώτη φορά!
Χρησιμοποίησα αυτό το βερνίκι νυχιών :



















Το επόμενο είναι το εξής :
















Επειδή τα νύχια μου ήταν ταλαιπωρημένα εδώ
χρησιμοποίησα μόνο αυτοκόλλητα νυχιών και έκανα 
πλάγιο γαλλικό με στρας έτσι ώστε να μην τα βάψω ξανά...
Πως σας φαινεται?
















Είχα χρησιμοποιήσει ένα κόκκινο βερνίκι lovie 
πριν καιρό και παρόλο που έβαλα βάση μου τα κιτρίνισε
και δεν φεύγει με τίποτα...


Τέλος εδώ τα έβαψα με ένα βερνίκι beauty line
το νούμερο 465 και έβαλα δοκιμαστικά κάποια 
nail water decals για να δω πως φαίνονται...
















Συγχωρήστε τυχόν λαθάκια καθώς τότε τα είχα 
τελειώσει και δεν πρόλαβα να τα διορθώσω...





















Λοιπόν κορίτσια αυτά ήταν τα σχέδια που
έκανα πρόσφατα στα νύχια μου!Ελπίζω να
σας αρέσανε..!
Μέχρι το επόμενο post φιλιά... :-)

1 σχόλιο:

  1. Τέλειο!!! Είχαμε βάλει και κάτι παρόμοια νύχια στο facebook στη σελίδα μας με νεον ροζ και γκλιτερ μπλε! ΥΠΕΡΟΧΟ!
    with love,
    chicates

    ΑπάντησηΔιαγραφή