Αναγνώστες

Τρίτη 9 Απριλίου 2013

FACE   MASKS

Καλησπέρα κορίτσια, πώς είστε?
Σήμερα θα σας δείξω κάποιες μάσκες προσώπου 
που χρησιμοποίησα τις τελευταίες 2 εβδομάδες!
Πάμε να τις δούμε...

Tomato Yogurt Pack από την Purederm!
Είναι μια μάσκα με εκχύλισμα από γιαούρτι,
εκχύλισμα ντομάτας, φυτικό κολλαγόνο και βιταμίνη Ε.
Είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος 
και για όλες τις εποχές!
Σε εμένα προσωπικά, δεν λειτούργησε και δεν παρατήρησα
μετά από την εφαρμογή της κανένα αποτέλεσμα!
Την χρησιμοποίησα δυο φορές αλλά μάταια...
Η τιμή της ήτανε 1.35 ευρώ.



Chocolate mask από την εταιρία Montagne Jeunesse!
Είναι εμπλουτισμένη με φυσικά προϊόντα, ανοίγει 
τους πόρους και απαλλάσσει το δέρμα από τους ρύπους.
Συνδυάζοντας τα θεραπευτικά συστατικά του αλατιού 
της νεκρής θάλασσας και τις ενυδατικές ικανότητες 
του βουτύρου κακάο ενυδατώνει και ανανεώνει τ δέρμα 
κάνοντας το να φαίνεται νεότερο!
Δεν έχω λόγια να περιγράψω αυτή τη μάσκα.
Είναι απλά τέλεια! Μυρίζει σοκολάτα, ενώ αφήνει το
δέρμα αισθητά πιο φωτεινό και λαμπερό.
Η τιμή της ήτανε γύρω στα 2 ευρώ.

Power shake by Aldo Vandini!
Αυτή η μάσκα είναι εμπλουτισμένη με εκχυλίσματα
μανταρινιού και περιέχει βιταμίνη Ε.
Είναι μια απλή ενυδατική μάσκα προσώπου 
που αφήνει απαλό και ενυδατωμένο το δέρμα.
Κατά τη γνώμη μου είναι μια κλασική απλή μάσκα 
και δεν κάνει κάτι το ιδιαίτερο.
Η τιμή της ήτανε 1.65 ευρώ.


Ελπίζω να σας άρεσε το post!
Τις μάσκες τις αγόρασα με δικά μου χρήματα 
και αυτή είναι η προσωπική μου άποψη
μετά από δοκιμή. Εσείς δοκιμάσατε καμία 
από αυτές?Σας αρέσανε?




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου